.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چند سهم استقلال و پرسپولیس فروش رفت؟
خبری مهم برای خریداران سرخابی ها
۱۳ روز از آغاز پذیره نویسی سهام دو شرکت استقلال و پرسپولیس گذشته است و این فرایند همچنان ادامه دارد، اما فرابورس در اطلاعیه ای ازافزایش سقف خرید این دو نماد خبر داده است. این خبر چه تاثیری بر فروش سرخابی ها دارد؟

به گزارش نبض بورس، پذیره‌نویسی تعداد یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۵۶ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) و تعداد یک میلیارد و ۳۴ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۶۷ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) ناشی از سلب حق‌تقدم به روش ثبت سفارش در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران، از ۱۵ اسفندماه آغاز شد.

 

در روز نخست این پذیره‌نویسی ۱۶۷ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۹۳۰ سهم باشگاه استقلال توسط ۱۷۹ هزار و  ۱۸۵ نفر و ۱۶۲ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۱۳۶ سهم باشگاه پرسپولیس توسط ۲۰۱ هزار و ۲۵۴ نفر خریداری شد.

 

این در حالی است که با احتساب کل روز‌های پذیره‌نویسی در نماد‌های معاملاتی (استقلالح ۱) و (پرسپولیسح ۱)، حجم تقاضای خرید در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) در مجموع ۹ روز معاملاتی گذشته به ۸۵۸,۲۱۸,۵۵۰ سهم و در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) به ۷۹۶,۵۳۰,۸۳۵ سهم در سامانه ثبت شده است. تا روز چهارشنبه ۳۱۵ هزار نفر سهام پرسپولیس و ۲۸۱ هزار نفر سهام استقلال را خریداری کردند.

 

اطلاعیه جدید فرابورس

در حالی که ۸۰ درصد سهام پرسپولیس و ۷۰ درصد سهام استقلال تا نهمین روز کاری پذیره نویسی افزایش سرمایه این ۲ شرکت از محل صرف سهام با سلب حق تقدم دولت به فروش رسیده است و هنوز ۲۰ روز دیگر به پایان پذیره نویسی مانده است گفته شد که از امروز سقف خرید سهام این دو باشگاه برای اشخاص حقیقی از ۳۰۰ هزار تومان به سه میلیون تومان برای هر باشگاه افزایش پیدا خواهد کرد. این خبری بود که حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی داد، اما فرابورس ادعای رئیس سازمان خصوصی سازی را رد کرد.

 

شهر بورس گزارش داد بر اساس اعلام فرابورس، تغییری در سقف خرید سهام پرسپولیس و استقلال اتفاق نیفتاده و در صورتی که چنین اتفاقی رخ بدهد، از طریق اطلاعیه رسمی و یا پیام ناظر اعلام عمومی خواهد شد و تغییر سقف سهام پرسپولیس و استقلال صحت ندارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.